-->

2013. november 5., kedd

kritika #2

Sziasztok!

20 feliratkozónál és 2000 oldalmegjelenítésnél fejlécversenyt indítok!

Íme egy kis kritika!

Dreamworld
(kinézet kritika)
A fejlécedhez 2 hozzáfűzni valóm van:
1. Palvin Barbi képe kicsit torz
2. a blog feliratát átállíthatnád szürkésebbre, mert így egy kicsit elüt :)
(meg talán túl komoly a blogot tekintve)
A háttér nagyon tetszik csak nem illik a fejlécedhez, mert ez olyan kis imádnivalós, de a fejléc komolyabb!
Persze első ránézésre a blog design-jával nincs gond!
Össz.: 9/10

Remember♥
(történet kritika)
Olvastam, hogy az első blogod! :) Nyugi, elkeseríteni nem foglak, mert jól írsz, de ezt hagyjuk majd késöbbre.... ;)
2 dolog nem derül ki a számomra:
1. Hány évesek? Mmint a lányok!
2. Miért van egy egédz háza a barijával?
És hát pár dolog nincs kidolgozva. (pl.: kislánnyal mi történt)
Alapjában a sztori nekem unalmas, de nem hibáztatlak, mert valahol el kell kezdeni! Nekem is volt 1Ds sablonos blogom, de a sokadikrésznél rájöttem, hogy az enyémen kívül 1 000 000 blog szól erről. Le is töröltem, de elötte lementettem és az emlékeim között örzöm büszkén, hogy ez volt életem első blogja. Ne búsulj, nem bíztatlak arra hogy a műved a semmit érő szavamra a kukába hajítsd! :)
Én azt tanácsolom hogyha színt akarsz vinni bele, akkor ne a ruhájukról irj, hanem a mély, őszinte érzéseikről vagy pedig helyed őket hip-hop 10 évvel előrébb!
De egyenlőre: 7/10
 Remélem nagyon nem keserítettelek el! :)
Szólj ha segítsek bármiben, akár betűtípus, akár hogy hogy hívják azt a falucskát ahova nyaralni mennek! :)

Puszi: Lara





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése