-->

2013. november 30., szombat

kritika #3

Sziasztok!
Meg is hoztam a 2 kritikakérőmnek a kritikáját!

Végtelenül
KINÉZET
A fejléceddel 3 gondom van:
-az előrébb lévő lány képe hmályos
-a felirat színe és betűtípusa nagyon rossz
-ezen kívül a háttere szerintem nagyon üres
A hátteret is lecserélném valami egybefüggőbre, mert látszik az illesztés helye. Tudom, galaxysból nehéz teljesen összeolvadósat keresni, és sem találtam! :P
A betűtípusaid tetszenek, maximum a modulsávban található linkek betűméretét kell megnövelned.
A Chat-edben más színeket használhatnál! Ha nem tudod hogy kell, akkor irj és csinálok róla bejegyzést!
(meg talán a favicon-od változtatnám)
ÖSSZ.: 6,5/10

TÖRTÉNET
Helyesírási hibát nem találtam, ezért piros pont!
A történeted tetszik, jó ötletnek találom. Ebben a sory-ban nagy jövőt látok!
Csak így tovább!
ÖSSZ.: 9/10

VÉGEREDMÉNY: 15,5/20

És...te lettél az első, aki megkapja a From Lara Rose's Criticism díjat, ami kitehetsz a blogodra! (nem kötelező linkkel)


Pursuit of Happines
KINÉZET
A fejléceden 2 kivetni valót találtam:
-kevés kép van az alapon
-a cím teljesen unalmas (mmint a betűtípus), belolvad Harry-be, de ezt egy árnyékolással akartad megoldni, és ez nem tetszik
A háttered semmiképp nem illik oda, próbálj meg sárgás-barnásat keresni és akkor ki leszek vele békülve! :)
Mint az előző kritikált blognál, itt is a modulsávban lévő címek szne nem tetszik! Változtasd meg lécci azt is, mert úgy átláthatóbb lesz az egész!
ÖSSZ.: 7/10

TÖRTÉNET
Hűűű, Te aztán népszerű vagy, és nem akármiért! Fantasztikusan irsz!
Nagyon tetszik a történeted! Végigolvastam mind a 22 fejezetet, és nem tagadom, hogy néha előtört egy-egy könycsepp a szememből!
Hajrá, szurkolok NekedT
ÖSSZ.: 10/10

VÉGEREDMÉNY: 17/20

Természetesen Te is megkapod a  From Lara Rose's Criticism díjat, amit (nem muszály linkesen) kirakhatsz a modulsávodba!

Remélem senkit sem bántottam meg!
Puszi: Lara

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szívesen! Remélem nem bántottalak meg! :) <3
      Lara

      Törlés
  2. Drága Lara!(:
    Nagyon szépen köszönöm, hogy szántál a blogomra időt. S nagyon szépen köszönöm a díjat. <3
    Millió puszi: C.

    VálaszTörlés