-->

2013. december 1., vasárnap

kritika #4

Sziasztok!
Aki szemfüles észrevehette, hogy egy emberrel bővült  szerkesztőség.
Be szeetném mutatni nektek új társamat Kovács Fannit, akit a történet kritikák megírására kérem fel! A design kritikát továbbra is én, Lara írom.
Na de húzzuk még egy kicsit az időt! :D
Kiraktam a modulsávba egy szavazást arról, hogy kivel szeretnétek hogy irtejút készítsek/készítsünk. Kérlek titket, hogy  szavazásban vegyetek részt!
Ennyi lett voltna, de most olvasátok el az egyik kritikát, aminek a történet részét már Fanni irta!

Secrets bring us closer...
KINÉZET
A fejléceden 2 dolgot kritizálnék:
-a méreted kicsit kicsi, de ez csak olyan hip-hop-ennyi dolog, ez nem is számít gondnak
-nekem kicsit furcsa az, hogy a sötét lilából halvány rózsaszínbe megy át hirtelen
(-meg talán a két féle ház nézete, pl.: az egyik vízszintes városkép, míg a másik valószínüleg egy járókelő szemszögéből lett fotózva, de ez csak egy mellékes dolog!)
A háttered nagyon tetszik!
A modulsávodba akarok még egy kicsit belekötni:
Légyszíves állítsd át a betűtípust ert számomra nagyon zavaros, olvashatatlan!
De egybébként tetszik a könyvborító és az "Előzetes" is.
ÖSSZ.: 9/10
by: Lara

TÖRTÉNET
A történeted nagyon megfogja az olvasót! Az aggodalom ott kezdődik,hogy szép hosszú részeket írsz ami nem baj! De sok olvasó megijed a hosszú, terjedelmesebb részektől. A tanácsom kicsit rövidebb részeket kéne írnod. És kis időket is szabj meg a részek írása közben. Ne egyszerre kapjanak sok részt.! Várj egy kicsit. Ilyenkor keményen fogalmazva kínozod a népet! És, ha nekik ez feltűnik akkor tuti imádják a blogod.! Az ilyen történeteket imádják az olvasók! :)
Egyébként nagyon gyönyörűen fogalmazol. Az olvasó átérzi azt amit te írsz. Az érzelmek jól áthatják az embert. Engem nagyon meghatott! A történet nem sablon sztori.
Hibák viszont van egy ár! (PL:mosolydúltam = mosoly-dúltam! Én úgy tudom ezt így kell írni! Aztán még példának a halhatóan = hallhatóan! És pár elgépelési hibát is észre vettem, erre nagyon figyelj, használd a helyesírás ellenőrzést mielőtt a bejegyzést közzé tezsed! :)
ÖSSZ.: 8/10 
by: Fanni

VÉGEREDMÉNY: 17/20


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen és megfogadom a tanácsokat:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! <3
      Remélem nem bántottalak meg!
      És a díjjad el feljetettem, de mindjárt azt is kirakom! :)
      Lara

      Törlés