-->

2013. december 8., vasárnap

kritika #6

Music is in my soul....
Kinézet:
Huh...eléggé absztrakt, szemet bántó az egész blog.

A háttere sürgősen le kell cserélned valami "gyengébbre".

ez jól menne hozzá
ezt is nugodtan beállíthatod

téli design-hoz meg ezt találtam

Sajna a fejléced sem tetszik:
-hirtelen egy egyenes vonalal eltűnik a lábuk, ezt szépen elhalványíthattad volna
-nem tudom mit ábrázolnak azok a röpködő lila alakok
-nem tetszik a cím vastagsága
-több árnyalatú lilát is ráraktál egy alfa-csatorára, de a The Wanted ruháit is igazíthattad (vagy átszínehetted volna) a lilás témához illően
(ha elküldöd a fejléceden szereplő The Wnated PNG képet, akkor elhalványítom és átszínezem a ruhákat lilára---> larissarosedesign@gmail.com)
A modulsávodban állítsd át a betűtípust mert olvashatatlan.
A bejegyzésekben csak a cím (a link) legyen dőlt betűs, és a többi írás meg valami semleges, egyszerű, mert úgy majd jobban mutat!
És még egy valami: a chat-ed körvonalát megváltoztathatnád lilára.
ÖSSZ:: 3/10
Remélem nem bántottalak meg, mert csak segíteni akartam! :)
by: Lara

Történet kritika:
Amit elsőnek észre vettem, hogy nincs ékezet az írásodba. Én elolvastam türelmesen hisz ez a dolgom,de egy olvasó nem biztos,hogy 2 percnél tovább bírja olvasni. Nagyon,de nagyon zavarja a szemem. Helyes írási hibát igazán nem is vettem észre,de,ha lehet akkor ékezettel írj. A történet jó mert hét TW-fanfiction. Pedig nem vagyok oda értük,de tartalmilag oké. De kérlek szépen ne írj ilyen N: blah,blah,blah..Meg stb.. (pl: N:-Eeees a gyoztes mit kaaaap? Amit pirossal írtam az oda nem kell. Az 'N' betűt és ahhoz tartozókat pedig felejtsd el! A példának beírt mondatott leírom neked ( - És a győztes mit kap?! - mondta nagy vigyorral N... (nem tudod ez az 'N' ez Nathan? :D)  A mondandóm ennyi is lenne szerintem. A blog jó,de van mit rajta csiszolni. xx
Fanny*
ÖSSZ:: 8/10

VÉGEREDMÉNY: 11/20

Íme a díjad amit kitehetsz a blogodra (nem muszáj linkesen):
by: Lara

2 megjegyzés:

  1. Szia! :D Nem haragszom, hisz ez a dolgod...Es igy utolag megnezve a blogot...Atalakitas var ra. :D A chat korvonala a regebbi designbol maradt meg, es nem engedi megvaltoztani...>.< Koszi szepen! :D Esetleg amikor kesz leszek a valtoztatassal, akkor elmondod rola a velemenyed? :) Koszi megegyszer! ^-^ (Utolag is boldog Karacsonyt! :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali! Oké, szólj ha kész van és akkor megírom az újat! :)
      (Neked is Boldog Karácsonyt és BUÉK!) :)
      L.

      Törlés