-->

2014. január 25., szombat

kritika #9

Dirty Lies
Kinézet kritika:
Fejléc: tetszik, de látom hogy rendelted. (szólj ha nem így van)
Háttér: Amikor beállítod a hátteret, akkor ne pipáld ki, hogy gördüljön együtt az oldalal. (képen)
na, az ott ne legyen bepipálva
Modulok: mint mindig, most is van kivetnivalóm...biztos allergiás vagyok rájuk Mivel nincs sok dolog kint, ezért javasolnám, hogy rakd az egészet egy oldalra (pl. balra). Ezenkívül szerintem megváltoztathatnád a modul címek nagyságát és színét (pl.: lilára).
Egyéb: a blog szélességét állítsd át kisebbre, mert a modulsávból úgyis nyersz helyet. A lényeg az, hogy Cher jobb oldali arca ne legyen levágva. A linkek színét lilán passzolna a bloghoz. A chated színeit is megváltoztatnám. (ha nem tudod hogy kell, akkor írok egy kódot.)
Így fog kinézni (alatta a kód)
<!-- BEGIN CBOX - www.cbox.ws - v001 -->
<div id="cboxdiv" style="text-align: center; line-height: 0">
<div><iframe frameborder="0" width="230" height="305" src="http://www4.cbox.ws/box/?boxid=4186604&amp;boxtag=klldrf&amp;sec=main" marginheight="2" marginwidth="2" scrolling="auto" allowtransparency="yes" name="cboxmain4-4186604" style="border: 0px solid;" id="cboxmain4-4186604"></iframe></div>
<div><iframe frameborder="0" width="230" height="75" src="http://www4.cbox.ws/box/?boxid=4186604&amp;boxtag=klldrf&amp;sec=form" marginheight="2" marginwidth="2" scrolling="no" allowtransparency="yes" name="cboxform4-4186604" style="border: 0px solid;border-top:0px" id="cboxform4-4186604"></iframe></div>
</div>
<!-- END CBOX -->

 Összesen: 4/10
Remélem nem bántottalak meg! :)
by: Lara

Történet kritika:
Wáó! Ezt volt az első szavam. Nagyon jó a történet.
Szépen van megfogalmazva bevallom én nem találtam benne semmi kivetni valót.
Tökéletes. Nem tudok mit mondani. Ámultam. Annyira izgalmas.
Van tehetséged az íráshoz. Engem teljesen lenyűgöztél! :)
10/10
Fanny*

Végeredmény: 14/20

Íme a díjad, rakd ki a blogodra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése